Utvecklingssamtal!

Idag hade jag utvecklingsamtal vid klockan sex. Det gick faktiskt sjukt bra? Dom snackade inte om betyg eller omdömmen eller något sånt. Utan bara om hur jag trivdes i skolan och hur dom tyckte jag var. Lite skit snack från dom bara annars var allt lugnt. Sen mobbade dom mej för att jag skriver 'dej, mej, sej' och säger att man måste skriva 'dig, mig, sig' något jag dock aldrig någonsin kommer kunna ända på. För mina förra lärare i Mjällby sa att man fick skriva så. Plus så finns de orden med i min dators ordlista så så är det. 
 
Sen fick jag hämta min kemi bok för att vi har prov i de tills imån. Det är ca 20 sidor i den boken sen massa i skrivboken. Öppnade den såg vad jag hade sen gav jag upp. Provet får väl gå som det går. Men imån är sista kemi lektionen vi har kemi denna terminen så det provet kommer avgöra mina betyg. Sedan byter vi till biologi. Hoppas hon är snäll och ber oss göra något enkelt snälla snälla! Blir glad bara jag får ett E (L
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0