Taggar,

Idag händer absolut ingenting. Det var visst några som skulle åka skridskor idag igen. Så min lillebror och mamma är där. Men jag orkade verkligen inte vara där idag igen. Mest för att jag var så sjukt dålig på att åka igår så det finns inte. Men då får jag väl skylla mej själv att jag sitter inne, deppar och fryser helt ensam istället. Ikväll ska vi ut till några iallafall så har duschat nyss. Blir väl att platta håret resten av dagen när håret torkat. Myyss. Sen taggar jag morgondagen då Moa kommer hit! Timmy skulle ju ha en kompis här med som heter Hampus. Men han verkade typ bara dissa? Aja men Moa kommer i alla fall och sover över till på fredagen. Sen en stund på onsdagen kommer Viktor, Isak och Benjamin också. Taggar!
 
Här får ni tre as söta bilder ifrån usa. Har nämligen fört över alla pappas bilder till min data nu med så.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0