Skridskor.

Vi åkte bort till bandy hallen och åkte lite skridskor där. Mamma bara lämnade oss med dom andra. Och dom andra typ bara körde bandy hela tiden. Så det var skit bra att två av mina kompisar var där helt random. Trillade i alla fall inte en ända gång. Men sen skulle en köra hem oss för att min mamma var hemma hos dom. Fast vi stannade kvar hos dom medan mamma åtke till någon sjuk gymnast. Där spelade vi först lite fifa. Tänker inte säga hur det gick. Sen kollade vi på ninja turtels. YAy eller jag gjorde det i alla fall.. Sen skulle vi sticka hem. Ikväll nu ska man dra till Isak och träffa några där. Sjukt kul dag. Sen har min nya plattång kommit med. Den är sjukt bra så nu slipper jag gå omkring i lockigt hår resten av livet! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0