Mysigt

Mamma körde mej och Timmy till Isak och Benjamin. Vi körde först Yatzy. Jag vann såklart eftersom jag är bäst som på allting annat. Sen kollade vi på någon as random film. Men alla tyckte den var kass. Så vi (=jag) gick in till Isak och spelade fifa medans alla andra satt vid sina mobiler. Sen spelade vi fia med knuff. Jag som valde det. Och bara därför förlorade jag ju självklart. Grymt nöjd i alla fall att jag inte kom sist. Sen kom mamma och nu har vi nyss kommit hem. Ni får en bild på mej helt ,obbad och några dagar gammal eftersom jag ser hemsk ut nu efter allting.
 
Sen har ju älskade Matilda varit på sjukhuset i 5 timmar?! Men nu är hon hemmma och mår okej! Magsjuka hade hon. Så jag taggar magsjuka jag med då eftersom det brukar smitta och jag va med henne då hon mådde dåligt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0