Kallt ute på kvällen.

Innan idag så träffade man Viktor helt random. Så vi bestämmde att vi skulle träffas på onsdag eftersom Moa kommer och ska va hos mej i några dagar nu. Dom typ känner varandra så dom ville ses. Kommer bli skoojj, saaknar Moa enoormt!
 
Sen nyss kom man hem efter att ha varit ute med Matilda och Emmie. Vi hade absolut ingenting att göra så vi ba gick på gatan bort mot målen. Sen när vi äntligen kom till målen hade det gått typ tre timmar så jag var tvungen att gå hem. Frös ihjäl om mina händer för att jag försökte smsa så fingrarna typ frös ihjäl. Nu har man nyss skickat iväg ett sms till han och hoppas få ett svar så jag kan sova gott inatt. Saknar honom så enormt. Men det skiter la han i iallafall. Får med ta och göra det snart innan jag går under helt.
 
Men aja, här får ni lite random bilder på mej som visar hur kul man kan ha med en webbcamera. Hade lockat håret innan idag men de blev så fult så jag plattade ner de men det var fortfarande lockigt. Sen imorgon ska man typ ta någon 'borttagningsfärg' som ska göra att min hårfärg jag har färgat ska försvinna. Kanske inte är säkert att det kommer funka men vi får testa. Värsta fall får vi färga det direkt efteråt. Känner för att bli ljusbrun i håret. Eller kanske mörkblont. Vi får se vad jag känner för då. Sen kanske jag hinner vara med Matilda och Emmie efter det med. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0