Han,

Idag hade jag bestämmt med Simon S och Matilda att vi skulle ta sällskap till skolan. Eftersom min mamma jobbar så det bara är min lillebror som är hemma skulle vi ses hos mej. Jag vaknade av min väckar klocka vid klockan sex. Sen tar jag upp mobilen svarar på något sms och kollar lite. Jag blundar lite med ögonen sedan öppnar jag dom igen. Då har klockan blivit tio över sju?! Jag som var tvungen att duscha innan skolan?! Så jag kutar ner till duschen. Hinner precis ta på mej kläder och torka håret lite innan Simon ringer på dörren. Så får han gå in och mobba mej när jag sminkade mej. Men sedan kom Matilda och Simon A med för han smsade Simon S och frågade om dom skulle ta sällskap. Så vi kom i alla fall i tid! :)
 
Skolan var heelt okk. Fick 95/100 på något gångerprov på matten vi gjorde för typ evigheter sen?! Så det var ju bra. Men vi gjorde ett nytt idag. Lika dant. Cepe läraren gav oss hur lite tid som helst så jag hann inte med allihopa.. Sen följde babe Matilda med mej hem. Vi deppade framför datan och hade as kul som jag alltid har med henne? Äälskarhenne..
 
Varför måste killar vara så svåra? Man vet ju aldrig vad dom ska svara eller göra. Sen varför måste man alltid gilla dom som man aldrig kommer kunna få? Ger seriöst upp. Hoppet om honom har jag gett upp för länge sedan. Men vill fortfarande. Saknar allt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0