Halv lycklig.

Låg uppe till halv  två inatt och frös. Mitt element funkade inte så trodde jag skulle frysa ihjäl eller någonting. När man väl var nära på att somna så började mobilen vibbriera varja gång. Men det var sjukt värt det. Skulle kunna va vaken närsomhelst för att få smsa med han så. Sen har jag inte kunnat sova länge alls för att det är så sjukt kallt. 
 
Sen va det en som frågade om jag och Timmy ville följa med och åka skridskor idag. Vi får se hur det blir med det. Jag har bara ett par tjejskridskor som jag använt typ en gång men dom passar fortfarande eftersom mina fötter inte blivit större. Sen för det andra kan jag inte åka skridskor och ser as mobbad ut.. Så kommer bli sjukt pinsamt, men men.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0