Färgborttagning.

Vi hade köpt hårtfärgbort tagning till mej eftersom jag vill bli lite ljusare. Så min mamma fixade det på mej. Var typ sjukt jobbigt. Man var tvungen att stå i duchen i 10 min tre gånger? Sen tycker jag dock inte att det blev någon skillnad på håret. Det bara stinker spya?! Får la dränka mej i perfym. Men vi har köpt en mörkblond toning med som vi kanske kommer att fixa senare. Om jag inte känner för att använda en sån här borttagning en gång till eftersom vi köpte två förpackningar för att jag alltid brukar behöva det. Men vad tycker ni? Blev det någon skillnad? Lite dåliga bilder kanske, sjukt dåligt ljus nu. Så ser exakt lika dant ut?! men vi får se hur det blir sedan när det torkat! Dom med den blåa tröjan är efteråt. Tumme ner till denna saken. (N)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0