Lovet,

Nu skulle jag då skriva om vad som hände på mitt lov. På onsdagen så gick jag till stationen och mötte upp Moa, hon blev livrädd. Sen bara någon minut efter så kom Viktor. Mysiga kramar detdära. Sen så gick vi hem till mej. Hemma hos mej gjorde vi typ ingenting. Typ åt fika och snackade. Sen stack Viktor iväg i kanske en timme för att han skulle göra någonting med någon här i Nässjö. Så då körde jag och Moa wiii spel. Typ dans spel och sportspel. Skiit kul som jag alltig har när jag gör sånt med henne. Men sen kom Viktor igen. Så vi stack ut till typ hans bror som bor i Nässjö. Men han var inte hemma så vi stack till Willys istället. Sen när vi kom tillbaka hade Isak och Benjamin kommit. Vi typ kollade på film och bara chillade allihopa. Sen på kvällen så stack Viktor hem för han dissade oss och skulle hem för att basta. När vi kom hem så stod det sånna där utklädda saker utanför hahahaha. Vi ba gick fram till dom. Dom typ ba; vilka är ni? Vi svarade inte. Då dom ba; Dom här inne har tagit bort allt sitt godis och gömmer sej. Vi typ bara; Aha men vi bor här inne, ha en trevlig kväll! Så gick vi in och stängde dörren efter oss. HAHAHAHA deras och deras föräldrares min som dom hade med sej. Trodde jag skulle dö. Sen körde jag och Moa våran helt awesome dans. Men fett pinsamt för helt plötsligt märker vi att någon står och kastar pinnar på vårat fönster. Så vi vänder oss om och ser min kusin och Noa? Dom ba står där ute och garvar. Vi går ut och dom typ; Det där såg ju nästan okej ut. Hade till och med kunnat betala för det dära! Så nu kommer dom mobba mej resten av mitt liv.
 
Sen på torsdagen väckte Moa mej tidigt. Typ vid elva och sa att hon hade gjort mina sysslor?!  Jag bara va?! Vadå sysslor? Jag ska inte göra något. Då hade visst min mamma skrivit en lapp om att jag skulle plocka undan och ta ut diskmaskinen. Men de hade visst Moa gjort åt mej? Fett chill! Men vi bestämmde ba så där random att vi skulle åkta till Jönköping och spela bowling med min lillebror och Viktor. Så det gjorde vi. Har aldrig varit så hungrig i mitt liv. Fick mat vid typ tre sen? Vi gick lite inne på a6 då. Sedan fick jag träffa Kornelia och Wilma med! Kornelia bor med nere i Sölvesborg men hon var hos sin mormor och morfar. Så vi va där i typ ett tag innan vi stack hem!
 
Kände att detta blev ett långt inlägg och orkar inte skriva mera just nu för sitter och webbar med Fabian. Eller han visar sej i webben medans ja skriver  detta och nästan sover. Men ni får en lite cepe bild so ja tog när jag var helt forever alone i onsdags. Inte för att man ser mitt ansikte men det är skit bra! Godnatt med er allihop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0