Fredagen.

Fredagen igår började med att jag hade ställt klockan på kvart i nio. Då startade jag datan och gick in på One Direction billjätterna som skulle släppas vid klockan nio. Men jag hamnade i en evigheters låg kö. Mamma skulle fixa dom åt mej för att jag inte visste hur man gjorde. Men när vi nästan var framme la hennes internet av. Och när jag kom in fanns det inga biljätter kvar. Trodde jag skulle dö. Sedan tio minuter ringer min mamma och bara; Lizette.. Jag har fått tag i två billjätter. JAAAAAAAAAAAAAA, fatta?! Hon fick tag i TVÅ BILJÄTTER bredvid varandra den 8 Maj i Stockholm! Snacka om att jag är super lycklig! 
 
Efter det så stack jag till stationen och lämnade Moa eftersom hon skulle hem. Då bestämmde jag mej för att åka in till Jönköping och träffa Kornelia. Matilda och Filippa fick underhålla mej så länge i tjugo minuter. Men jag åkte då tåget ensam för första gången någonsin. Jag är jätte stolt att jag inte dog eller någonting sånt. Så vi gick lite i stan och hade det mysigt innan pappa hämtade oss och körde hem oss.
 
På kvällen var jag hembjuden till en tjej på tjejkväll. Det var faktiskt sjukt roligt. Jag var yngst så kände mej pytte liten men det gick bra. Vi åt och spelade spel. 
 
Sen igår kom ju One Directions nya video ut på låten little thing. Så sjukt bra är den! Här får ni! ;*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0